THEsimsblogger

Alla inlägg under februari 2013

Av Sofia Lundsröm - 24 februari 2013 15:59

Jag har gjort en ny sims familj,med en mamma och 3 döttrar.Jag tänkte visa lite bilder hur deras liv är och har varit  


Den första bebisen som kom heter Claire.Hennes egenskaper är Vänlig och God.Och hennes pappa heter Jonny.


 

Han bryr sig inte så mycket om Claire,och han är ingen riktigt bra pappa heller.


 

Här är Claire alltså.Hon lär sig gå och hon har blivit bra på det.


  Claire gillar att bygga med klossar och då tänker hon på annat än på hennes föräldrar som alltid bråkar.


  Oftast bråkar dom om Claire eller om pengar.

  Mamman (Kristen) gjorde slut med Jonny efter en stund efter att dom bråkat Jonny tog det så hårt att han stack.


     


Fortsättning följer. ps det här var ingen berättelse alltså.bara att jag berättar om en av mina familjer  

Av Sofia Lundsröm - 21 februari 2013 10:19

Idag ska jag åka till stan och köpa lite kläder hade jag tänkt. Jag har med mig 400 kr + 200 som jag fick till att köpa byxor till. Jag har spelat lite Sims idag men inte så mycket för jag har fixat lite med bloggen.Jag har försökt hitta hur man filmar när man skapar en sim,men hittar inte.Jaha nu ska jag ladda över foton på datorn. Herrå!

Av Sofia Lundsröm - 20 februari 2013 21:50

Jag funderar på att göra som bloggaren Fanta som driver bloggen Fantas simsblogg.Hon tar bilder när hon spelar sims och gör dom till berättelser.Jag har fått väldigt mycket insperation av henne till att kanske prova att göra detta,men vet ändå inte.Vill få fler läsare på bloggen så om jag gör det kanske jag får fler.Jaha inget mer jag vill säga  ,Men herrå då. Ps kolla in Fantas simsblogg om du gillar sims!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen till THEsimsblogger
Jag heter Sofia.Jag gillar att chilla med kompisar,shoppa och spela Sims .Jag är 12 snart 13 år gammal.På den här bloggen kommer jag prata lite om sims och lite vad jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards