THEsimsblogger

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Sofia Lundsröm - 28 mars 2013 09:37

Hejhej! Jo,jag skulle ju göra en ny sims familj som jag ska visa och så. Men jag har typ förstört den familjen för jag har spelat med den och inte tagit bilder så nu är den ett barn och har en syster och så. jag kommer nog kanske göra en sims familj men inte på rätt så länge iallafall.För några dagar sen så kom jag på att man kan låta småbarnen åka på en gunghäst. om man drar ner deras kul ( med fusket testingCheatsEnabled true och sen k) och låter den åka en liten stund sen klickar man bort det så vill den inte gå av och det är sååå sött.


                   om hon ska kunna åka måste en vuxen eller tonåring bära henne och klicka på den så kommer det stå "låt xxx åka"

gungan fick jag i årstider.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


välkommen till THEsimsblogger
Jag heter Sofia.Jag gillar att chilla med kompisar,shoppa och spela Sims .Jag är 12 snart 13 år gammal.På den här bloggen kommer jag prata lite om sims och lite vad jag gör.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards